Koszty i sposoby dostawy

 
 Poniższa tabela przedstawia koszty wysyłki w zależności od rodzaju przesyłki, formy płatności i kwoty zamówienia. 


* nie dotyczy przedmiotów wielkogabarytowych,donic i bujaków.

UWAGA!!

Koszt wysyłki donic jest ustalany indywidualnie po złożeniu zamówienia

, jest on zależny od modelu, rozmiaru i ilości zakupionych donic.


Koszt wysyłki towaru za granicę jest ustalany indywidualnie po złożeniu zamówienia.

Klienci Hurtowi

Wysyłka GRATIS przy zamówieniu za 700 zł netto.

Poniżej tej wartości koszt dostawy przy wpłacie na konto to 29,99 zł.

Odbiór Osobisty

 Towar możesz odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy: 
Chorzów 41-500 al. Harcerska 3a Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku przy Stadionie Śląskim, w godzinach od 9 – 17 od pon-pt . W tym przypadku za towar można płacić gotówką, przelewem lub kartą (kwota zamówienia powyżej 50 zł ) 

Konta



Konto bankowe Alior Bank: 24 2490 0005 0000 4530 5489 6121
Konto bankowe IBAN Alior Bank: PL 24 2490 0005 0000 4530 5489 6121
Adres banku: Alior Bank S.A. ul Łopuszańskiej 38D, Warszawa

PayPal Id: internet@moneks1.pl

Zwroty

Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni kalendarzowych, o ile nie naruszył oryginalnego opakowania dowolnego produktu (nie dotyczy to produktów sprzedawanych na Fakture VAT). Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży. 

Ze zwrotem towaru związane są pewne zasady: 

 

  • Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony nienaruszone oryginalne opakowanie .

  • Jeżeli klient rezygnuje z zakupu, pokrywa koszt przesyłki zwrotnej. Do przesyłki należy dołączyć krótką informację, że towar zostaje odesłany na zasadach zwrotu, dołączyć dokument zakupu (paragon) oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze.

  • Po otrzymaniu pełnowartościowego towaru i pozytywnej weryfikacji jego stanu przez nasz sklep, Moneks1.com.pl prześle zapłacone pieniądze do 10 dni  roboczych na wskazane konto. Wysokość kwoty będzie pomniejszona o koszt transportu do klienta, jeżeli został on pokryty przez firmę Moneks 1 . Koszty transportu związane z transakcją pokrywa nabywca, który zrezygnował z pełnowartościowego towaru. Firma nasza nie pobiera innych opłat manipulacyjnych, odzyskuje jedynie poniesione koszty przesyłki.

  • Jeżeli towar był uszkodzony  w momencie jego odebrania,należy w obecności kuriera spisać protokół szkody i uszkodzony towar odesłać na adres:

    WPKiW Ośrodek Harcerski Al. Harcerska 3A 41-500 Chorzów 


  • Po weryfikacji stanu odesłanego przez nasz sklep towaru, firma nasza niezwłocznie przystąpi do działań mających na celu satysfakcjonujące dla klienta załatwienie sprawy.

  • W razie, gdy towar został wysłany do naszej firmy jako niepełnowartościowy, (na nasz koszt), ale po weryfikacji pracownika sklepu nie stwierdzone zostaną wskazane usterki, towar zostanie wysłany ponownie do adresata na jego koszt, za dodatkowym pobraniem w wysokości pokrywającej koszty przesyłki, pobrania i naszej ekspertyzy, zgodnie z aktualnym jego cennikiem.

  • W wypadku przesłania niepełnowartościowego towaru, co potwierdzi nasz sklep, do klienta przesłany zostanie nowy egzemplarz na koszt  Moneks1, następnego dnia po ekspertyzie. W razie braku takiego towaru, zastrzegamy sobie prawo do wysłania go w ciągu 7 dni roboczych lub zwrotu pieniędzy.

  • W przypadku reklamacji, towar należy dostarczyć do siedziby firmy  na własny koszt wraz z opisem usterki, nr zamówienia, danymi do kontaktu i kopią dowodu zakupu.
Sprawdź status twojej przesyłki:

Istnieje możliwość sprawdzenia gdzie aktualnie znajduję się przesyłka kurierska firmy OPEK, wystarczy wpisać w ramkę numer przesyłki i kliknąć przyciksk "Szukaj paczki".

Wpisz w okno numer paczki