Reklamacje i zwroty

 Jeżeli nie jesteś zadowolony z zakupu i chcesz dokonać zwrotu bądź wymienić towar na inny, nie ma problemu!

Odeślij go do nas na adres:

P.W. Moneks 1 Sp. z o.o. Sp. k.
Al. Harcerska 3A
41-500 Chorzów

Zwroty:

Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych, o ile nie naruszył oryginalnego opakowania dowolnego produktu (nie dotyczy to produktów sprzedawanych na Fakture VAT). Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży. 

Ze zwrotem towaru związane są pewne zasady:

Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony nienaruszone oryginalne opakowanie .Przy zwrocie towaru klient ponosi koszty związane z dostarczeniem towaru do siedziby naszej firmy.



Nie zapomnij dołączyć do paczki:
Dowodu zakupu, który otrzymałeś wraz z przesyłką . Jest on niezbędnym warunkiem przyjęcia towaru z powrotem, jeżeli paragon został wystawiony dla więcej niż jednej rzeczy proszę odesłać ksero paragonu a oryginał zachować dla siebie 

Więcej na stronie Prawo do odstąpienia od umowy.

wypełnionego formularza - do ściągnięcia w wersji :

Formularz w formacie PDF 

Formularz w formacie DOC . formularz (Microsoft Word)

Aby ułatwić procedurę zwrotu, wymiany lub Reklamacji przygotowaliśmy dla Ciebie powyższe formularze, które wystarczy wydrukować, wypełnić i umieścić w paczce wraz z paragonem. Pomaga on nam przeprowadzić transakcję w jak najkrótszym czasie i pozwala wyeliminować ewentualne błędy.

 

Wymiana:

W przypadku wymiany konieczne jest złożenie nowego zamówienia na towar, który chcesz otrzymać w zamian, co gwarantuje, że zamówiony towar będzie zarezerwowany właśnie dla Ciebie. W innych przypadkach nie ponosimy odpowiedzialności za niedostępność towaru.
Podczas składania zamówienia na wymianę koniczne jest wpisanie w uwagach "WYMIANA" oraz podanie numeru zamówienia, które odsyłasz.
Zamówienie na wymianę nie musi być opłacone chyba że wynika to z różnicy w cenie towarów.

Pamiętaj, że:
Podstawowym warunkiem wymiany i zwrotu towaru jest jego idealny stan. Jakiekolwiek ślady użytkowania  towaru uniemożliwiają wymianę bądź zwrot, (pudełko jest także częścią towaru, więc należy je zwrócić w stanie nienaruszonym)  Nie dotyczy to produktów sprzedawanych na Fakture VAT. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży.  Po weryfikacji stanu odesłanego przez nasz sklep towaru, firma nasza niezwłocznie przystąpi do działań mających na celu satysfakcjonujące dla klienta załatwienie sprawy.
Pieniądze za zwrócony towar otrzymasz przelewem na wskazane przez Ciebie konto w ciągu 14 dni od daty przyjęcia przez nas zwrotu,
na dokonanie zwrotu towaru (także na wymianę) masz 10 dni od daty jego otrzymania,
nie przyjmujemy paczek odesłanych na nasz koszt oraz paczek odesłanych za pobraniem,
przy wymianach my pokrywamy koszty wysyłki do Ciebie a Ty pokrywasz koszty wysyłki do Nas.
przy zwrotach Ty pokrywasz koszty wysyłki do Nas.

Nie zapomnij dołączyć do paczki:
Dowodu zakupu, który otrzymałeś wraz z przesyłką . Jest on niezbędnym warunkiem przyjęcia towaru z powrotem, jeżeli paragon został wystawiony dla więcej niż jednej rzeczy proszę odesłać ksero paragonu a oryginał zachować dla siebie

FORMULARZE:

Formularz w formacie PDF 

Formularz w formacie DOC . formularz (Microsoft Word)

Aby ułatwić procedurę zwrotu, wymiany lub Reklamacji przygotowaliśmy dla Ciebie powyższe formularze, które wystarczy wydrukować, wypełnić i umieścić w paczce wraz z paragonem. Pomaga on nam przeprowadzić transakcję w jak najkrótszym czasie i pozwala wyeliminować ewentualne błędy.

 

Jeżeli towar został uszkodzony przez firmę kurierską! W momęcie odbierania prosimy o spisanie 

protokołu szkody w obecności kuriera i uszkodzony towar odesłać na nasz adres.

W wypadku przesłania niepełnowartościowego towaru, co potwierdzi nasz sklep, do klienta przesłany zostanie nowy egzemplarz na koszt Moneks1, następnego dnia po ekspertyzie. W razie braku takiego towaru, zastrzegamy sobie prawo do wysłania go w ciągu 7 dni roboczych lub zwrotu pieniędzy.

Reklamacje:

W przypadku reklamacji, towar należy dostarczyć do siedziby firmy na własny koszt wraz z opisem usterki, nr zamówienia, danymi do kontaktu i kopią dowodu zakupu

FORMULARZE:

Formularz w formacie PDF 

Formularz w formacie DOC . formularz (Microsoft Word)

 

 Aby ułatwić procedurę zwrotu, wymiany lub Reklamacji przygotowaliśmy dla Ciebie powyższe formularze, które wystarczy wydrukować, wypełnić i umieścić w paczce wraz z paragonem. Pomaga on nam przeprowadzić transakcję w jak najkrótszym czasie i pozwala wyeliminować ewentualne błędy.

Dokumenty Kuriera :